ΓΙΩΡΓΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ


Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ ΑΡΤΕΜΗ, ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΤΕΛΙΟ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗ, ΗΣΑΝ ΟΙ ΒΑΣΙΚΟΙ ΣΥΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΤΗΣ ΜΠΟΥΑΤ ΟΡΦΕΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΕΙΚΟΣΑΕΤΙΑ ΣΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ ΚΥΠΡΟΥ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΟΣ

Ο Γιώργος Ελευθερίου γεννήθηκε στην Πάφο στις 22 Ιανουαρίου 1966.
Η ενασχόληση του με την μουσική αρχίζει κατά την διάρκεια της δημοτικής φοίτησης στο Δημήτριο Δημοτικό Σχολείο της Πάφου όπου αποτελεί μέλος της ορχήστρας του σχολείου με όργανο το μαντολίνο και συνάμα μέλος της χορωδίας υπό την εκπαίδευση και διεύθυνση του κ. Στέλιου Καραγιώργη. Είναι στην ηλικία όπου η οικογένεια με την δική της σειρά και την δική της αγάπη για την μουσική παίζει τον δικό της ρόλο στην διαμόρφωση του χαρακτήρα.

Το 1977 αρχίζει η γυμνασιακή εκπαίδευση στο Α’ Γυμνάσιο Εθνάρχη Μακαρίου Γ’ όπου με καθηγητή τον κ. Σωτήρη Καραγιώργη αρχίζει μαθήματα κιθάρας και συνάμα είναι μέλος της χορωδίας του σχολείου. Παίρνει μέρος σε διάφορες ενδοσχολικές εκδηλώσεις. 

Αμέσως μετά την αποφοίτηση από το Λύκειο στον πρακτικό κλάδο κερδίζει θέση στο Ανώτερο Τεχνολογικό Ινστιτούτο το 1983 στον κλάδο της Πολιτικής Μηχανικής όπου και φοιτά για 3 χρόνια. Οι δεσμοί με την μουσική γίνονται πιο στενοί μέσα στην περίοδο αυτή. Στο τραγούδι πάντα με την συνοδεία της κιθάρας του παίρνει μέρος σε πολλές εκδηλώσεις κοινωνικού, πολιτικού, αντικατοχικού αλλά και διασκεδαστικού χαρακτήρα. Μέσα από τις δραστηριότητες του αυτές και κυρίως μετά από την βράβευση του με το 3ο βραβείο σύνθεσης και ερμηνείας το1984 στο φεστιβάλ της ΣΕΣΑΙΚ γνωρίζει την Θεανώ γνωστή ερμηνεύτρια στον τόπο μας όπου διατηρούσε τον δικό της μουσικό χώρο (ΜΠΟΥΑΤ) στην Λευκωσία, το «ΟΝΕΙΡΟΔΡΟΜΙΟ». Η περίοδος αυτή θεωρείται καθοριστικής σημασίας για τον Γιώργο γιατί με την επιμονή και πάντα με την υπομονή της Θεανώς αρχίζει μια «επαγγελματική» συνεργασία με εμφανίσεις τόσο στο «ΟΝΕΙΡΟΔΡΟΜΙΟ», στην τηλεόραση όσο και σε συναυλίες σε ολόκληρη την Κύπρο. Η πρώτη επαφή με το στούντιο γίνεται το 1985 όπου με την επιμέλεια και την παραγωγή της Θεανώς ηχογραφούνται δύο τραγούδια, η «Μπαλάντα του Ούρι» του Μάνου Χατζηδάκη και η «Γειτονιά» σε σύνθεση δική του και στίχους του Νίκου Λεωνίδα. 

Ακολουθεί η στρατιωτική Θητεία όπου και με την συγκατάθεση του τότε Ταξίαρχου ο Γιώργος συνεχίζει τις εμφανίσεις του μαζί με την Θεανώ. Μια συνεργασία σημαντική για τον ίδιο που αντί για 20 μέρες που είχε αρχικά σαν στόχο διάρκεσε 5 χρόνια.

Το 1988 φεύγει για την ολοκλήρωση των σπουδών του στο Salford της Αγγλίας και φοιτά εκεί για τρία χρόνια. Μέσα στο χρονικό διάσημα αυτό η συμμετοχή του σε εκδηλώσεις επικεντρώνονται κυρίως στην προβολή του προβλήματος της Κύπρου σε πολλές πόλεις της Αγγλίας, άλλες μέσα από φοιτητικές διοργανώσεις και άλλες μετά από πρωτοβουλία και υποστήριξη της εκεί Ομογένειας και της Κυπριακής Πρεσβείας στο Λονδίνο.

Το 1991 η επιστροφή στην Κύπρο. Μόνιμη πια η διαμονή στον τόπο και αρχή μιας καινούργιας σελίδας. Συνάντηση με τον μουσικοσυνθέτη Ανδρέα Αρτέμη και κατά διαστήματα συνεργασία και κοινές εμφανίσεις. Η συνεργασία μονιμοποιείται το 1992 όπου πια διατηρούν τον δικό τους χώρο την «ΜΠΟΥΑΤ ΟΡΦΕΑΣ» στην Πάφο για ένα χρόνο. 

Εκτός από τις καθημερινές εμφανίσεις τους στο χώρο αυτό, που είχε δώσει το δικό του στίγμα στα μουσικά της Πάφου όσον αφορά την ποιότητα στις επιλογές του εκάστοτε προγράμματος είναι και οι εμφανίσεις σε διάφορες καλλιτεχνικές εκδηλώσεις.

Μέσα στην περίοδο αυτή η Πολιτική Μηχανική συνυπάρχει με την μουσική.
Από το 1998 Ο Γιώργος διευθύνει την εταιρεία πληροφορικής E.G.W. Information services Ltd.

Κατόπιν εισηγήσεως του συνθέτη ο Γιώργος ερμηνεύει μερικά από τα τραγούδια του πάντα σε στίχους σύχγρονων ποιητών που αυτός κατά καιρούς μελοποίησε. Η συνεργασία συνεχίζεται όπου τον φέρνει στην πρώτη του επαγγελματική δισκογραφική συμμετοχή μαζί με τον ίδιο τον συνθέτη και την Αθηνά Χαραλαμπίδου με τέσσερα τραγούδια στην δισκογραφική δουλειά του συνθέτη με τον τίτλο «ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΙ ΜΟΝΟΛΟΓΟΙ».

Το 2002 κυκλοφορεί η δεύτερη δισκογραφική δουλειά του Γιώργου με συνθέσεις του Ανδρέα Αρτέμη και στίχους Ελλαδιτών και Κυπρίων ποιητών κάτω από τον γενικό τίτλο «Αόρατα Χρώματα».

Το 2011 μαζί με τους Χρίστο Χαλικιόπουλο, Ρούλα Μαλλή και Αθηνά Χαραλαμπίδου συναποφασίζουν να αναβιώσουν την εποχή των ΜΠΟΥΑΤ ψάχνοντας συνάμα την ανανέωση και τον εκσυγχρονισμό με τέτοιο όμως τρόπο που να διασφαλίζεται ξεκάθαρα η ποιότητα και ο σεβασμός απέναντι στις επιλογές τους. Στις μουσικές αυτές παραστάσεις δίνεται ο τίτλος ‘’SIGNALO’’ και οι εμφανίσεις τους ξεκινούν στη ‘’LA BOITE 67’’ στη Πάφο. Οι εξαιρετικά συγκινησιακές βραδιές μέσα από το τρίωρο και πλέον πρόγραμμα, η αγάπη του κοινού, έδωσαν το διαβατήριο στις εμφανίσεις τους τον φετινό χειμώνα. Κάτω από τον γενικό τίτλο SIGNALO – ‘’τα λόγια του χειμώνα’’ η μουσική αυτή παράσταση στεγάζεται φέτος στη ΜΠΟΥΑΤ ΟΡΦΕΑΣ στη Χλώρακα της Πάφου. Ένα δέσιμο τραγουδιών 
……………..από τον Γούναρη στον Θεοδωράκη και τον Χατζιδάκι στο Λοΐζο στο Κραουνάκη, από τον Frank Sinatra στον John Lenon και τον Τσιτσάνη…………………